A Simple Key For کیش Unveiled

Wiki Article

پوشاک: کیش در منطقه آزاد تجاری قرار دارد و واردات پوشاک باکیفیت و متنوعی در این جزیره انجام می گیرد.

برای گروه سنی زیر ۱۴ سال، شدت هیجان این قلعه، نسبت به سانس گروه بزرگ‌سال کمتر است.

در خرید از کیش اول از همه باید تکلیفتان را با بودجه سفر و خریدتان روشن کنید. اگر بودجه خوبی برای خرج‌کردن دارید و دنبال خرید لباس‌ها از برندهای اروپایی هستید می‌توانید با خیال راحت به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و مرکز خرید دامون سر بزنید و حتی در کنار خرید از تفریح وغذاهای لذیذ فودکورت‌های آن هم لذت ببرید.

کشتی یونانی کیش، از جاذبه های پر بازدید تور کیش همه تورهای کیش شامل بلیط رفت و برگشت و هتل می‌شوند. بعضی‌هایشان گشت شهری و بازدید از چند جاذبه‌ هم دارند.

هر ساله در فصل تابستان در جزیره کیش چندین جشنواره برگزار می شود و هر شب در مراکز خرید قرعه کشی انجام می گیرد و نام جشنواره تابستانی کیش را لبخند می نامند. تاریخ جشنواره تابستانی کیش از ۱ تیر ماه الی ۳۱ شهریور ماه برگزار می شود و شامل برنامه های مفرح و شادی مانند جنگ های شبانه، اجرای موسیقی و تئاتر، برپایی کارناوال های شادی همراه با اهدای جوایز نقدی و غیرنقدی است.

استقبال مسافران از جزیره کیش، ساخت هتل را در جزیره رونق داده تا اقامت مسافران هم مانند هر تجربه دیگری از زیبایی‌ها و تفریح‌های جزیره به‌یادماندنی باشد.

بیشتر تفریحات کیش با هیجان آمیخته شده‌اند و یکی از جذاب‌ترین آن‌ها جایروکوپتر کیش است. جابروکوپتر یک هلی‌کوپتر کوچک ملخی است که فرصت تماشای جزیره از ارتفاع را فراهم می‌کند.

خستگی روزهای کاری را در مجموعه ماساژ و اسپای هتل به در کنید و از امکانات ورزشی و فروشگاه‌های هتل غافل نشوید.

سفر به کیش بدون لذت‌بردن از تفریحات آبی کیش مثل این است که تا پاریس رفته باشید و به دیدن برج ایفل نرفته باشید یا بدون دیدن رودخانه تایمز اطلاعات بیشتر و کاخ باکینگهام از لندن خداحافظی کنید.

تور کیش آذر ۱۴۰۱ آخرین فرصت چشیدن هوای پاییزی کیش است. اگر قصد دارید در سفرتان تفریحات آبی داشته باشید، آذر آخرین فرصت‌ها را به شما می‌دهد چرا که با تمام شدن پاییز، هوای کیش چندان مناسب آب‌بازی و تفریحات آبی نیست.

برای رفت و آمد به جزیره کیش دو روش فرودگاه و بندرگاه پیش رو دارید:

این اسکله شما را به تماشای صخره‌های مرجانی و امواج زیبای خلیج دعوت می‌کند. کافه و رستوران‌های این ساحل فرصت خوبی است تا کمی استراحت کنید و از نمای دریا و آسمان لذت ببرید و غرق آرامش شوید. در قاب آسمان و دریا، مرغ‌های دریایی را نیز خواهید دید.

جزیره کیش به عنوان مقصدی لوکس در ایران شناخته شده است. این جزیره امکانات متنوع و مناسب در سطوح مختلف برای گردشگران دارد. همچنین تفریحات جذاب و هیجان انگیز آبی در این جزیره در دسترس هستند.

کلوپهای غواصی پس از دریافت هزینه هیچگونه وجهی رو به سادگی پس نخواهند داد

Report this wiki page